Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Karakterek

Regisztrálás után kapunk egy kezdeti karaktert, képességek : 5 ponttal, statisztikák nullán állnak. Kezdeti

vagyon :

Arany: 50  arany | Pokolkristály: 0  arany | Pontok: 120  C_TXT__AP |  Életerő Szint Harci érték

Adotságok listája és magyarázat :

Kezdeti karakterek :

Játék folyamán statisztikát változtathatjuk csatákkal, küldetésekkel ... stb
A zsákmányolt aranyból képességeket növelhetjük vagy felszerelést vásárolhatunk.

Miután megvettük első vértet és használatba helyezzük, ez a vért karakter képünkön is megjelenik.
Free (ingyen) játékosok csak karakter nemét (férfi / nő) tudják megváltoztatni, vagy képet elrejtve

csak faj szimbólumot megjeleníteni.

Képességek

Erő: növeli a bónusz sebzést valamint a temetői munkabért

Védekezés: növeli az életerőt pontonként 300-al, valamint csökkenti az ellenfél bónusz találati esélyét

Ügyesség: növeli a bónusz találati esélyt, valamint befolyásolja az embervadászatot

Kitartás: csökkenti az ellenfél bónusz sebzését, valamint növeli a regenerációt skillenként 125-el

Személyiség: emeli az aktív adottságok aktiválódásának esélyét (speciális esély), csökkenti az ellenfél

speciális e

sélyét, valamint befolyásolja az embervadászatot

Hogyan viszonyulnak a saját képességek az ellenfél képességeihez?

Erő vs.Kitartás (Sebzés)
Ügyesség vs. Védekezés (Találat esélye)
Személyiség vs. Személyiség (Adottság aktiválódása)

Minél több bónusz sebzéssel rendelkezel, annál jobban kell az Erőt fejlesztened, hogy azt ki is tudd

használni.

A kitartás, a védekezés és a személyiség meghatározzák, mennyire tudod Te, illetve az ellenfeled a

bónusz sebzést,

a bónusz találat esélyét és az aktív adottságokat kihasználni. A saját képességekkel nem csak a saját

esélyeidet

növeled, hanem az ellenfeled esélyeit is csökkented.

Harcmódosítók

Támadás: a körönkénti ütések száma. Az alapérték 5, de ezt növelhető, ha rendelkezel valamilyen

adottsággal,

például "Plusz ütés", "Varázslat", "Árnyékvihar", ami 1 körön keresztül hat, vagy "Az éjszaka

uralkodója" (

250 szint), A sötétség hercege (300 szint).

Alap sebzés: körönként és találatonként maximális garantált sebzés. Az alapérték 50, amely a saját

és az e

llenfél felszerelései és adottságai függvényében változik.

Bónusz sebzés: körönkénti és találatonkénti plusz sebzés. A 150-es alapértéket a saját erő, az ellenfél

kitartása,

valamint a saját és az ellenfél felszerelései és aktivált adottságai változtathatják meg.

Alap találat esélye: garantált találat esélye. Az alapérték 50, amelyet a saját és az ellenfél felszerelései

és adottságai befolyásolnak.

Bónusz találat esélye: plusz találat esélye, amelyet használni lehet. Alapérték: 60, ezt a saját ügyesség,

az ellenfél védekezése, valamint a saját és az ellenfél felszerelései és adottságai befolyásolják.

Alap adottság: garantált esély arra, hogy a saját aktív adottságok aktiválódjanak. A 20-as alapértéket a s

aját és az ellenfél felszerelései és adottságai befolyásolják.

Bónusz adottság: plusz esély arra, hogy a saját aktív adottságok aktiválódjanak. A 80-as

alapértéket saját és az ellenfél személyisége, valamint a saját és az ellenfél felszerelései és a

dottságai befolyásolják.

Regeneráció: megadja, hogy óránként mennyi életerő regenerálódik. Ezt a kitartással, f

elszereléssel és adottságokkal emelhetitek.
Regeneráció = 2000 (alapérték) + 125*kitartás (felszerelésekkel, adottságokkal, manákkal)

Bérencek

Kétféle módon hívhatsz meg bérencet:

emailt küldesz egy barátodnak/ismerősödnek. Ha ő a meghívó alapján beregisztrál a játékba, és

  1. aktiválja az emailcímét, a temetői bér ¼-ét kapod fizetségként. A bérenced ebben az esetben
  2. a Te fajodhoz fog tartozni. Ha az így meghívott bérenced pk-t vásárol, akkor Te is kapsz egy kevés pk-t.
  3. a szervereden keresel magadnak bérencet. Nincs megkötés, hogy a bérenc melyik fajhoz tartozhat. Ilyenkor azonban nem kapsz jutalmat.

A bérencedet a bérenc-panelnél tudod törölni. A bérenc-panel az információs sáv szélén található.

Összesen 16 bérenced lehet, 12 hely van alapból és az utolsó 4-et egyenként 10 pk-ért lehet megvásárolni.

Ha valaki meghív Téged bérencnek, és még nem vagy senki bérence, akkor két lehetőséged van:

elfogadod vagy elutasítod a felkérést. Ha már bérence vagy valakinek csak elutasítani tudod.

Jól meg kell gondolni,

kinek a felkérését fogadod el, mert csak 7 nap múlva tudod magad törölni a karakterlapon található

piros X segítségével.

Ha egy bérenc elhagyja a csoportot, 14 napot kell várni, hogy a helyét újra be lehessen tölteni. Itt nem s

zámít, hogy a bérenc törli-e magát, kirúgják vagy totemmé válik.

Bérencharc

Bérencharcot indítani a Portya menüben lehet. A fajvadászatnál legalul van lehetőség eszerint keresni.

Ezt az opciót azonban csak azok látják, akik rendelkeznek bérenccel.
A bérencharc opcióját a karakterek profiljáról is el lehet érni egy extra gomb, a "Bérencek harca"

segítségével. Egy csata 3 akciópontba kerül.

A a bérencharcnál nem a harci érték szerint megy a keresés, hanem a "bérenchatalom" alapján.

A bérenchatalom az apródjaid szintjének az összege. A keresésnél a támadási határ ugyanaz,

mint a fajvadászatnál, azaz felfelé 25%, lefelé 20%.

Példa:
Te 100-as szintű vagy és van egy bérenced, aki 66-os szintű.
Az ellenfeled 10-es szintű, de mondjuk van 3 bérence, akik 3, 40, 17 szintűek. Ez összesen 60.
Vagyis az ellenfeled "bérenchatalma" belefér a +25%/-20%-os határértékbe, így meg tudod támadni.

Magában a harcban nem csak a két játékos harcol, hanem a bérenceik is. A harc úgy működik, mint

a tömegharc. A csata során azonban csak a két játékos veszít életerőt és aranyat, a bérenceik nem.

Ugyanakkor nyertes csata esetén is csak ők kapnak aranyat és TP-t, valamint a rendszer által generált

bónusz-aranyat, a bérenceik nem.

Kép szerkesztése (Csak Árnyékúrnak)

 

Vámpir - Kép szerkesztése

Test

Bőrszin

Szem

Extrák

Hajszin

Haj

 

Farkasember - Kép szerkesztése

Test

Szőrszín

Szem

Extrák

Hajszin

Haj